جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه فردا برگزار می‌شود

مسئولان فدراسیون فوتبال فردا جلسه هماهنگی بازی تیم‌های ملی ایران و سوریه که قرار است ۱۶ خرداد انجام شود را برگزار می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تکلیف سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها مهدی تاج، رئیس فدراسیون اعلام کرده است تمام تلاش خودش را به کار می‌گیرد تا پیش از اتمام لیگ برتر (۲۷ اردیبهشت) جانشین کارلوس کی روش را معرفی کند، برگزاری ۲ بازی تدارکانی این تیم در فیفا دی ماه ژوئن قطعی شده است و ملی پوشان فوتبال ایران در روز‌های ۱۶ و ۲۱ خرداد به ترتیب به مصاف سوریه و کره جنوبی می‌روند.

بازی با کره قرار است در ورزشگاه ۶۷ هزار نفری جام جهانی سئول برگزار شود.

پیش از این هم اعلام شده است تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی با شاگردان فجر ابراهیم در تیم ملی سوریه بازی می‌کند.

جلسه هماهنگی دیدار ایران و سوریه قرار است فردا (یکشنبه) با حضور مسئولان کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون برگزار شود و طبق اعلام یکی از مدیران فدراسیون شاید در این جلسه بحث برگزاری بازی ایران و سوریه در شهری به جز تهران هم مورد ارزیابی قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر تمام بازی‌های تدارکاتی اش را در تهران برگزار کرده است. البته در اوایل دوران حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ۲ بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد. بار‌ها ثابت شده است هواداران فوتبال کشورمان استقبال خاصی از دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های نه چندان مطرح در ورزشگاه آزادی به عمل نمی‌آورند و شاید با نگاهی خوشبینانه ۲۰ هزار نفر برای تماشای این بازی‌ها به ورزشگاه بروند.

در حال حاضر هم ورزشگاه‌های مجهزی مانند شهدای فولاد اهواز، امام رضا (ع) مشهد، یادگار امام تبریز و نقش جهان اصفهان می‌توانند از بازی‌های تیم ملی میزبانی کنند و در این وضعیت هواداران بیشتری با حضور در ورزشگاه از تیم ملی حمایت خواهند کرد.

حال باید دید آیا مسئولان فدراسیون فوتبال برای محل برگزاری بازی ایران و سوریه تصمیم خود را تغییر می‌دهند یا خیر؟


بیشتر بخوانید: ایران – سوریه؛ اولین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در سال ۹۸


انتهای پیام/

برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار