ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در همدان

فرماندار همدان از ایجاد ۶ هزار و ۲۱۱ شغل در این شهرستان خبر داد.

ایجاد بیش از 6 هزار شغل در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری، فرماندار شهرستان همدان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال ۹۷ استان همدان توانست برای ۶ هزار و ۱۱۳ نفر شغل ایجاد کند گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌ها استان در سال ۹۸ مکلف شدند که زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار نفر را فراهم کنند.

وی حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این میزان اشتغال را ۱۵۵۲ میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: این میزان سرمایه گذاری باید از آورده‌های بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دولتی تامین شود.

فرماندار شهرستان همدان ظرفیت‌های اشتغال در مناطق روستایی را برای رسیدن به اشتغال پیش بینی شده مهم ارزیابی کرد وافزود ۵۶ درصد سهمیه پیش بینی شده اشتغال روستایی در سال گذشته محقق شده و ۱۲۷۴ طرح روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

افشاری با بیان اینکه ۱۵ درصد جمعیت استان در روستا‌ها زندگی می‌کنند گفت: ۲۵ درصد تسهیلات پیش بینی شده برای اشتغال به حوزه روستایی اختصاص یافته است که نشان دهنده اهمیت توسعه و اشتغال در روستا‌های استان است.

وی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را از پتانسیل‌های همدان برای توسعه اشتغال دانست و افزود: با تکیه بر این بخش می‌توانیم با رونق اشتغال در جهت توسعه شهرستان گام برداریم.

انتهای پیام/ب

اشتغال زایی برای ۶ هزار نفر در شهرستان همدان

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.