نماینده ولی فقیه در کردستان:

کردستان پتانسیل بزرگی در راستای تقویت تولید و تجارت دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان جز استان‌هایی است که پتانسیل بزرگی در راستای تولید و تجارت دارد و نباید اجازه داد تا این استعدادها هدر رود.

کردستان پتانسیل بزرگی در راستای تقویت تولید و تجارت دارد

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، سیدمحمد حسینی شاهرودی در جمع اعضا هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان سنندج، با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات سرمایه گذاران، تولید کنندگان و بازرگانان، اظهار داشت: باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و این تنها در صورت اتخاذ تدابیر درست در سطح ملی و استانی تحقق می‌یابد.

وی افزود: در این شرایط که کشور درگیر جنگ اقتصادی است مدیران باید جسارت و قدرت ریسک بیشتری در تصمیم‌گیری به خرج دهند اما این به معنای تأمین زمینه سو استفاده افراد فرصت طلب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حمایت کامل خود را از حل و فصل موانع موجود بر سر راه تولید و توسعه اقتصادی کردستان اعلام کرد و یادآور شد: پیگیر مطالبات فعالان اقتصادی استان خواهم بود تا بتوان کاری هر چند کوچک نیز که شده در راه توسعه و رونق تولید در این استان انجام داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان سنندج نیز در این دیدار ضمن تشریح مشکلات و موانع تولید، سرمایه گذاری و تجارت و ارائه پیشنهادات برای برون رفت از وضعیت موجود، بر لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

سیدکمال حسینی با اشاره به نامساعد بودن فضای کسب و کار در استان و کشور و وضعیت تورم و رکود اقتصادی، بیان کرد: تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌ها در سطوح کارشناسی از الزامات برون رفت از شرایط کنونی در استان کردستان است.

انتهای پیام/م

مدیران باید جسارت و قدرت ریسک پذیری در تصمیم‌گیری داشته باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.