راه اندازی پیست حرفه‌ای اتومبیل رانی در دهکده المپیک کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: پیست حرفه‌ای اتومبیل رانی در دهکده المپیک کرمانشاه راه اندازی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی کرمانشاه در محل دهکده المپیک با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال، در سال ۹۸ احداث و راه اندازی خواهد شد.

وی گفت : این پیست محلی برای تخلیه انرژی جوانان پرشور علاقمند به اتومبیلرانی و موتورسواری است و در این حوزه کرمانشاه را به مرکزیت غرب کشور نیز تبدیل خواهد کرد .

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: کامل‌ترین و بزرگترین پیست موتورسواری غرب کشور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در دهکده المپیک کرمانشاه احداث می‌شود.

کرانی گفت : کامل‌ترین و بزرگترین پیست موتورسواری غرب کشور با درخواست هیأت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمانشاه و حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و موافقت استاندار، با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در دهکده المپیک احداث خواهد شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه ادامه داد: این پیست در رشته‌های موتورکراس، کارتینگ، دراک، ریس، اسلالوم در دهکده المپیک کرمانشاه طراحی و اجرا خواهد شد و طبق برآورد‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: با توجه به علاقه ورزشکاران استان کرمانشاه به موتورسواری و در راستای فرهنگ‌سازی برای تخلیه صحیح انرژی علاقمندان این رشته در استان، طراحی و ساخت این پیست از نیاز‌های استان بود که با حمایت استاندار این امر محقق شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

کرانی یادآور شد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های اصلی این پروژه در دهکده المپیک تصمیم بر آن شد که کامل‌ترین پیست موتورسواری غرب کشور در این محل طراحی و اجرا شود.

این مسؤول با اشاره به تاثیرات این پیست در رشد و ارتقای موتورسواری در استان کرمانشاه نیز، گفت: اجرای این پیست زمینه رشد و ارتقای این رشته ورزشی در استان را فراهم خواهد کرد و علاقمندان به این رشته می‌توانند با آسودگی خاطر در یک محیط استاندارد به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

کرانی یادآور شد: با توجه به درخشش ورزشکاران هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری در کنار مردم، همانند حضور در امدادرسانی در مناطق سیل‌زده و صعب‌العبور زمینه معرفی این رشته ورزشی به مسؤولان و مردم استان فراهم شده بود و همین مساله اسباب حمایت استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان از این رشته ورزشی را فراهم آورد .

 

 

انتهای پیام/د

اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال برای راه اندازی پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.