دوران مقدس سربازي، تمرين نظم و انضباط در مراحل زندگي است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سربازی دوره بازسازی اندیشه، توانمندی‌های جسمانی و روانی است، گفت: دوران مقدس سربازی، تمرین نظم و انضباط در مراحل زندگی است.

دوران مقدس سربازي، تمرين نظم و انضباط در مراحل زندگي استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان در مراسم بدرقه مشمولان اعزام به خدمت به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح با از تقدیر از خانواده‌ها که جوانان را برای حراست و حفاظت از خاک، آب و ناموس میهن عزیزمان تربیت و پرورش داده اند. اظهار داشت: سربازی نقطه عطفی است در زندگی شما عزیزان.

وی با اشاره به اینکه سربازی تولدی دوباره از جنس شعور و آگاهی و بلوغ اجتماعی است بیان داشت: در زندگی بشر دو هویت دینی و ملی خیلی مهم است که انسان را از سایر موجودات متمایز می‌کند.

سردار جهانبخش با اشاره به ویژگی‌های دوران سربازی که انسان به صورت آگاهانه آن را انتخاب کرده است افزود: سربازی دوران بازسازی اندیشه و توانمندی‌های جسمانی و روحی است که باید تلاش کنید با ورود به این دوران اصلاح کنید آنچه را که دیگران از شما ایراد می‌گرفتند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سربازی نقطه عطف، تغییر و موفقیت در مسیر زندگی است تصریح کرد: دوران سربازی یک سرمایه بسیار ارزشمند است که با کمک پدر و مادر به این نقطه از زندگی رسیدید که توانستید سرباز وطن باشید که این بالاترین افتخار برای پدر و مادر شما است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سربازی یک موقعیت بسیار خوبی است که بتوانید کار‌های ناهنجار را از خود دور کنید افزود: تلاش کنید عشقی که به میهن دارید را تقویت کنید که وطن پرستی از خانواده شروع می‌شود و این حس علاقه به همنوع و وطن به ویژه به خانواده باید در این دوران در شما گسترش یابد.

سردار جهانبخش با تاکید بر مهارت آموزی در دوران سربازی که برنامه ریزه شده و اجرا می‌شود بیان داشت: از فرصت دوران سربازی باید برای کسب تجربه زندگی، تعالی اخلاق و رفتارو رسیدن به ایمان، تقوا، پاکدامنی و اهداف بلند زندگی که همان خود سازی است استفاده کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان پاسداری از ارزش‌های انقلاب را از وظایف همه خدمت گزاران دانست و گفت: همه ما حافظان امنیت هستیم و باید در راه ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان کوشش کرده و با ناهنجاری‌ها و کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی داشته باشیم.

سردار جهانبخش اعلام کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده درخصوص رویکرد جدید خدمت سربازی، در نظر است کارکنان وظیفه در طول خدمت با گذراندن آموزش مهارت آموزی حداقل یک مهارت فنی را فراگرفته تا زمینه اشتغال آن‌ها پس از پایان خدمت هموارتر شود.

وی دوران سربازی را دوران بسیار مهم خودسازی انسان دانست و تاکید کرد از فرصت دوران سربازی باید برای کسب تجربه زندگی، تعالی اخلاق و رفتار و رسیدن به ایمان، تقوا، پاکدامنی و اهداف بلند زندگی که همان خود سازی است استفاده کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است و همه ما از اینکه سربازی در راه خدمت به نظام و ولایت فقیه هستیم به خود افتخار می‌کنیم. افزود: خدمت سربازی زمان شکل گیری تغییرات در تمام زمینه‌های شخصی، مهارتی و اجتماعی است که ضمن خوداتکائی می‌تواند در موفقیت فرد در آینده تاثیرگذار باشد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سرهنگ  حسین عباسی  معاون وظیفه عمومی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اعزام مشمولان جهت اعزام به مراکز آموزشی ارائه کردند.

شایان ذکر است مراسم بدرقه مشمولان اعزام به خدمت به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح با سخنرانی سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان خانواده مشمولان و مسئولان انتظامی استان در سالن غدیر فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام /ر

سربازی دوره بازسازی اندیشه ، توانمندی های جسمانی و روانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.