اسماعیل پور: ۳ ماه دیگر به میادین بر می‌گردم / هزینه‌های جراحی را از جیب پرداخت کردم

آزادکار کشتی کشورمان گفت: پس از عمل جراحی که روی دستم صورت گرفت تا ۳ ماه دیگر آماده حضور در میادین کشتی خواهم شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اسماعیل پور دارنده ۲ مدال نقره و برنز جهان که به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه دست مدتی از میادین دور بود پس از انجام عمل جراحی تا ۳ ماه دیگر آماده حضور روی تشک کشتی حاضر خواهد شد.

اسماعیل پور درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه عمل بسیار خوبی روی دستم انجام شد و پزشک معالجم از فرآیند درمان رضایت دارد و قرار شد پس از ۳ ماه وضعیتم بررسی شود تا چناچنه مشکل خاصی وجود نداشت با حضور روی تشک کم کم تمریناتم را شروع کنم.

قهرمان آسیا در پاسخ به این سوال که در این مدت کسی پیگیر وضعیت او بوده یا خیر گفت: قصد گلایه ندارم، اما حقیقت امر اینکه کمکی از سوی فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی صورت نگرفت و هزینه درمانم را از جیب خودم پرداخت کردم؛ البته جا دارد از دکتر ساعدی فر، دکتر ایمانی و سمنانی که در این مدت پیگیر کارم بودند و حمایت‌های لازم را انجام دادند تشکر ویژه داشته باشم.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: تمام هدفم این است تا با بهبودی کامل بار دیگر به دوبنده تیم ملی برسم و برای کشورم در میادین مهم افتخارآفرینی کنم، به همین منظور نیز از همه مردم عزیز تقاضا دارم در این روز‌های مبارک من را نیز از دعای خیر خود بهره‌مند سازند.


بیشتر بخوانید:

نعمتی با رئیس هیئت کشتی استان تهران دیدار کرد/ نظارت بر تمرینات فرنگی کاران در خانه کشتی

غلامرضا محمدی ۳۰ آزادکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد


انتهای پیام/

صحبت‌های مسعود اسماعیل پور پس از عمل جراحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار