طرح کاهش سرقت منازل در لرستان اجرامی شود

رئیس دادگستری لرستان با اشاره به افزایش کیف قاپی در پی افزایش قیمت موبایل گفت: برای کاهش سرقت منازل اقداماتی بین سپاه و نیروی انتظامی در حال اجراست تا به صورت محله محور این سرقت‌ها را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،جعفر بدری رئیس دادگستری لرستان با بیان اینکه سرقت علل و عوامل زیادی دارد اظهارداشت: سرقت منزل، ماشین، کیف قاپی داریم که باید علت افزایش این سرقت‌ها ریشه یابی شود که یکی از علت‌های افزایش کیف قاپی افزایش قیمت موبایل است.

‌وی افزود: جهت کاهش سرقت منازل اقداماتی بین سپاه و نیروی انتظامی در حال اجراست تا به صورت محله محور این سرقت‌ها را کاهش بدهیم.

رئیس دادگستری لرستان عنوان کرد: بنده قبول دارم که آمار سرقت‌ها نسبت به وضعیت موجود که انتظار می‌رفت افزایش فوق العاده‌ای داشته باشد کاهش پیدا نکرده، ولی با توجه به اقدامات خوبی که انجام گرفته متوقف شده است.

وی با اشاره به سرقت ماشین و موتور سیکلت به واسطه گران شدن قیمت ماشین بیان کرد: سرقت قطعات ماشین در کشور افزایش داشته، ولی با هماهنگی‌های بین دستگاه‌های مختلف تقریبا مهار شده است.

بدری با بیان اینکه چهره نگاری و انگشت نگاری سبب سرعت بخشیدن در شناسایی سارقان می‌شود گفت: حوزه شناسایی سارق وظیفه ماموران آگاهی است، ولی در استان در زمینه انگشت نگاری و چهره نگاری پیشرفت خوبی نداریم.

انتهای پیام/م

اجرای طرح کاهش سرقت منازل در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.