پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۲/۲۱

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

7784...0902: با سلام اینجانب  از استان هرمزگان شهرستان بندرعباس. در شهربه این بزرگی که به تازگی قراره کلانشهرمحسوب شود با کمبود دکتر خون مواجح هستیم که واقعا خیلی زشت است که این شهر به این بزرگی فقط یک دکتر خون داشته باشه. آن هم سالی که بار نوبت میده تورا خدا دربرنامه 20:30 مطرح کنید . منی که مشکل خون دارم الان باید چکار کنم.

 

6213...0917: خواهشمندیم، عاجزانه تقاضا میک نیم از گرانی قیمت زمین و مسکن در شیراز یک گزارش همراه با پیگیری و پاسخ مسئولین پخش کنید.

 

7218...0913: سلام لطفا پیگیری کنید. به ما سهام عدالت شهرستان زرند کرمان داده اند اما اسم ما تو سیستم نیست. من خیلی پیام دادم به شما ولی کسی جواب نداد؟ تکلیف ما چیه، خداوکیلی پیگیری کنید.

 

9815...0916: سلام چرا بعضی از مسافرخانه ها تهران   3 برابر گران می گیرند. باب همایون مسافرخانه آستانه اشرفیه پیگیرباشید.

 

3512...0916: باسلام.خسته نباشید.در رابطه با شرکت سایپا و ایران خودر تا می خوام ثبت نام ماشین کنم می گوید که ظرفیت تمام است.کلا ساعت۱۰ شروع میشود. ۱۰:۰۵ سایت بسته میشه.لطفا رسیدگی کنید باتشکر

 

6541...0913: با سلام آقا خواهشا این ثبت نام فروش فوری ایران خودرو و سایپا رو پیگیری نمایید هیچ کس نمیتونه ثبت نام کنه اخه با حقوق کارگری چجور می شود از تو بازار ماشین خرید.

 

1930...0919: سلام "خواهشا هرچه سریعتر پیگیری کنید بیشتر ایستگاه های مترو "مامور ندارن مردهای بی غیرت "قاطی واگن های خانم ها می شوند " این موضوع از سال جدید شروع شده و الان ادامه داره " باتشکر

 

8921...0916: بچه های اخبار تو را از مسولئین بیمه تامین اجتماعی بخواهید بیمه روستای را افزایش دهند و بازنشستگی بیمه روستای را از30سال کمترکنند. به خدا ما روستای ها و عشایر جز قشر زحمت کش هستیم.

 

2243...0919: شهر کریمه اهلبیت مملو و پر شده در ماه رمضان از پروانه های زیبا.

 

0012...0917: بانک تجارت اقدام به بلوکه کردن مبلغ دویست هزار ریال بدون دلیل در هرحساب کرده است.پیگیری کنید.

 

0229...0910: با عرض سلام وخسته نباشی . درمورد چاله و دست انداز و تراشه در منطقه هادی شهر به تبریز دل مارا خسته رنج آورده خواش می کنم دراین مورد رسیدگی کنید ممنونم.

 

4417...0911: چرا شرکت گاز استان مازندران به غیر از افزایش بیش از حد بها گاز مصرفی در هر مرحله صدور قبض روستایئان حدود پانزده هزار تومان بابت عوارض گاز رسانی و مالیات بر ارزش افزوده از مشترکین دریافت می کنند این روند تا کی باید ادامه داشته باشد و حساب و کتاب این کسورات چگونه محاسبه می شود؟

 

0024...0937: سلام خسته نباشید از شرکت قاصدک محصول خریداری کردیم قرار بود بهمون خودرو بدن از شهریور تا حالا بهمون ندادند. لطفا پیگیری کنید.

 

0045...0935: طبق قانون نیروهای دولتی یک بار می توانند مدرک تحصیلی خود را اعمال کنند ولی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش که مدرک کارشناسی و بالاتر دارند نمی توانند مگر قانون برای همه نیروهای دولتی یکسان نیست پس چرا این قانون اجرا نمی شود صفری منطقه ۵آموزش و پرورش تهران.

 

9864...0938: باسلام. همسرم جانباز ده درصد است که حقش رو نمی دهند. ایشان در زمان دفاع مقدس دو بارمجروح شدن و بعد از هشت بارجراحی ازسروگوش موج گرفته اش و جاهای دیگر دکترها جوابش کردن و به طورطبیعی یک ساعت قادربخوابیدن نیستن عاجزانه خواهشمندم بگوش مسئولین برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار