امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت اتریشی در استان فارس/ توسعه همکاری‌های فرهنگی شیراز و اتریش

یک شرکت اتریشی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی در شیراز تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت اتریشی در استان فارس/ توسعه همکاری‌های فرهنگی شیراز و اتریشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور استاندار فارس تفاهم نامه تامین سرمایه و سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های گردشگری خدماتی و صنعتی استان فارس از قبیل مرمت و نگهداری و بهره‌برداری از اماکن تاریخی استان فارس و مقررات مربوطه احداث سایت بازیافت زباله ایجاد مراکز اقامتی و گردشگری و توریستی در سطح استان با شرکت اتریشی پارس سراگ ورد به امضا رسید.

رحیمی استاندار فارس در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت اتریشی پارس سراگ ورد اظهار کرد: این شرکت قرار است علاوه بر راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش صنایع دستی استان، در زمینه تامین سرمایه و سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های خدماتی گردشگری، مرمت، نگهداری و بهره برداری از اماکن گردشگری و ایحاد سایت دفع زباله در فارس با دستگاه‌های اجرایی استان همکاری کند.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری شیراز و اداره کل امور اقتصادی و دارائی با شرکت پارس سراگ ورد همکاری دارند.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به تخصص این مجموعه سرمایه گذار و امکاناتی که در سطح اروپا دارد این شرکت اتریشی می‌تواند در جذب گردشگر برای کشورمان اقدامات خوبی انجام دهد.

استاندار فارس افزود: تسهیل در فرایند صدور مجوز‌ها، تامین امنیت سرمایه گذاری و تسهیل در زمینه روابط دیپلماتیک از برنامه‌هایی است که دولت برای حمایت از سرمایه گذاران خارجی در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/چ

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری شرکت اتریشی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار