۸۹۰ واحد مسکونی در سیلاب‌های سیستان و بلوچستان خسارت دیدند

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۸۹۰ واحد مسکونی در سیلاب‌های بهمن تا فروردین در این استان دچار خسارت جدی شدند.

۸۹۰ واحد مسکونی در سیلاب‌های سیستان و بلوچستان خسارت دیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس برآورد‌ها ۶۲۰ واحد مسکونی درگیر سیلاب این مدت سیستان و بلوچستان باید تخریب و دوباره ساخته شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۷۰ واحد مسکونی دیگر نیازمند تعمیرات و هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده هستند تا در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم برای ساخت و تعمیر آن‌ها از سوی بنیاد مسکن اقدام شود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب‌های این مدت در مجموع ۷۵۲ میلیارد تومان خسارت به امور زیربنایی، کشاورزی و واحد‌های مسکونی استان وارد کرد که راه‌های ارتباطی بیشترین خسارت این مدت را متحمل شدند.

شهنوازی افزود: جبران خسارت‌های سیلاب این مدت سیستان و بلوچستان نیازمند تامین اعتبار است.

وی مبارزه با ملخ صحرایی را از دیگر مشکلات پیش رو سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: هم اینک مبارزه با این آفت در هشت شهرستان جنوبی استان درحال انجام است.

انتهای پیام/ع

جبران خسارت‌های سیلاب نیازمند تامین اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار