خلیل زاده: داور ۲ پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

شجاع خلیل زاده بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: داور در این بازی ۲ پنالتی برای ما نگرفت و در منظور وقت‌های اضافه، دچار اشتباه شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد عملکرد داور بازی در دیدار مقابل ماشین سازی اظهار کرد:  داور در این بازی ۲ پنالتی برای ما نگرفت، حتی روی  وقت های اضافه هم دچار اشتباه شد و باید بیشتر منظور می کرد. 

وی ادامه داد: ما باید بیشتر گل می زدیم و این اتفاق نیافتاد. به نظر من امروز روز بد فوتبال ما بود و نتوانستیم به پیروزی برسیم. خیلی خسته ایم و بازی ها فشرده است و بازیکن های ما نیاز به استراحت دارند. اگر دقت کنید بازیکن ها حین بازی همه دقایق از همه انرژی خود دربازی کردن خرج می کنند. 

شجاع درمورد ادامه حضورش در پرسپولیس گفت: من از سایر تیم ها پیشنهاد دارم و اهل ادا هم نیستم! امیدوارم بعد از قهرمانی در پرسپولیس به مدت چند سال بمانم. ما هیچ بازی آسانی مقابل خود نمی بینیم و همه بازی ها برای ما دشوار است. تیم ها جلوی پرسپولیس ببر می شوند! اگر جلوی سایر حریفان با ۴ گل مغلوب می شونداما جلوی پرسپولیس از همه توان خود استفاده می کنند. امیدوارم در بازی آخر با پیروی از زمین خارج وقهرمانی خود را در نهایت جشن بگیریم.


بیشتر بخوانید:

برانکو: با برد در بازی فردا یک قدم به قهرمانی نزدیک می شویم / هنوز لیستی به باشگاه نداده ام

ارتش سرخ آماده فتح لیگ هجدهم/ سربازان ژنرال در تعقیب پرسپولیس/ رویاپردازی فرهاد برای لیگ قهرمانان آسیا

برانکو در صدد کسب دوازدهمین پیروزی مقابل تبریزی‌ها


انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده در پایان دیدار مقابل ماشین سازی تبریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.