تساوی ارزشمند در غیاب ستاره‌های پر حاشیه

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شب گذشته در غیاب ۲ بازیکن پرحاشیه خود توانست تیم پرسپولیس را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شب گذشته موفق شد با نتیجه ۱ - ۱ مدعی اول قهرمانی یعنی پرسپولیس را متوقف کند تا در نبرد با تیم‌های مدعی بتواند یقه اصلی‌ترین گزینه را بگیرد و این تیم را در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی متوقف کند. رضا مهاجری مربی تیم فوتبال ماشین سازی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. حواشی مانند غیاب ۲ سرخ پوش سابق این تیم یعنی احسان علوان زاده و رضا خالقی فر بود.

حواشی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درست از جایی شروع شد که شایعه‌هایی توسط برخی از کانال‌های هواداری در خصوص کمک کردن احسان علوان زاده به تیم پرسپولیس در صورت بازی احتمالی او در بازی مقابل این تیم مطرح شد. با مطرح شدن این شایعه علوان زاده در مصاحبه‌هایی اعلام کرد که او حالا بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز است و اگر در صورت صلاحدید مربی در میدان مسابقه حاضر شود برای این تیم کم نخواهد گذاشت. رضا مهاجری با هوشیاری و از ترس حواشی احتمالی بعد از بازی به این بازیکن اجازه شرکت در این مسابقه حساس را نداد تا حداقل از شدت انتقادات هواداران تیم‌های مدعی مخصوصا هواداران تیم فوتبال تراکنور سازی در امان باشد.

اما حاشیه اصلی بازی از جایی شروع شد که سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قبل از دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس تهران اعلام کرد که رضا خالقی فر بازیکن تاثیر گذار این تیم به دلیل مصدومیت بازی برابر پرسپولیس را از دست داده است و نمی‌تواند برابر این تیم بازی کند. همین ادعای مهاجری کافی بود تا انتقاد‌ برخی هواداران در تیم‌های مدعی متوجه این بازیکن شود و شایعه انصراف او از بازی مقابل تیم محبوبش دست به دست برخی از کانال‌های هواداری در فضای مجازی شود. بعد از پخش خبر مصدومیت خالقی فر، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی اعلام کرد که مشکلی برای این بازی نداشته و سرمربی او را از ترکیب تیم مقابل پرسپولیس کنار گذاشته است. صحبت‌های رضا خالقی فر در خصوص مصدومیت نبودنش با واکنش سرمربی و مدیرعامل این تیم مواجه شد که رضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پرسپولیس علت غیبت این بازیکن را درگیری او در تمرینات عنوان کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار