آتش سوزی در ۲۸ هکتار از مزارع و مراتع دشتی مهار شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی در ۲۸ هکتار از مزارع و مراتع شمال روستای لاور شرقی در شهرستان دشتی مهار شد.

سرهنگ دوم فیض الله رزمجو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  افزود: این حادثه ساعت ۲۱ دیشب رخ داد و با تلاش نیروهای امدادی و مردمی حدود ساعت ۲۴ مهار شد.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در ۲۸ هکتار از زمین‌های ملی واگذار شده به بخش کشاورزی و حاشیه جاده رخ داد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اینکه علت حادثه مشخص نیست، بیان کرد: سه گروه آتش نشانی از شهرهای خورموج، بادوله و کاکی، کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروهای مردمی با چهار دستگاه تراکتور در خاموش کردن این آتش مشارکت داشتند.

سرهنگ رزمجو از رانندگان، رهگذران و گردشگران خواست هنگام حضور در عرصه‌های طبیعی یا زمین‌های کشاورزی از روشن کردن آتش یا انداختن فیلتر سیگار خودداری کنند و اگر آتش روشن کردند پس از اطمینان از خاموش شدن آن محل را ترک کنند.

وی از کشاورزان هم خواست برای از بین بردن بقایای محصولاتشان آن‌ها را آتش نزنند زیرا امکان گسترش آتش و ایجاد خسارت وجود دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از مردم خواست در صورت دیدن آتش در عرصه‌های طبیعی یا مزارع، آن را با شماره تلفن ۱۵۰۴ منابع طبیعی یا ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

آتش سوزی در روستای لاور شرقی دشتی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.