انهدام باند سارقان منزل در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل در شهر زاهدان خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ  ابراهیم ملاشاهی  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زاهدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران حاکی از آن بود که سارقان در ساعات اولیه شب با پرسه زدن در کوچه‌های خلوت و زاغ زنی منازل پس از ترک کلیه ساکنان و اطمینان از خالی بودن منزل، پس از تخریب قفل درب ورودی و یا پنجره‌ها وارد منازل مسکونی شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: مأموران با انجام تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های وقوع سرقت، یکی از سارقان را که خانمی سابقه دار است را شناسایی کردند.

وی افزود: با توجه به مجهول المکان بودن سارق مذکور دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که در نهایت مأموران کلانتری ۱۹ زاهدان وی را در حال ورود به یک مجتمع مسکونی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، اما در مواجهه با اسناد و ادله پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت با همدستی مردی میانسال اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: با توجه به اعترافات صریح این سارق و کشف مقادیری از اموال مسروقه در مخفیگاه او، مأموران پلیس، مخفیگاه همدست او را نیز شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه در حال فرار از مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی گفت: در بازجویی‌های تکمیلی، متهمان به فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شده و او را در مخفیگاهش دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متمهان به مقام قضائی از شهروندان خواست مقابل تمامی پنجره‌ها به ویژه در طبقات همکف، نورگیر، پاسیو و روی دیوار‌های کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید و در صورتی که منزل شما ویلایی است، نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنید.

انتهای پیام/گ

انهدام باند سارقان منزل در زاهدان

برچسب ها: پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار