اعضای ستاد انتخابات کردستان معرفی شدند

رئیس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کردستان با حکم استاندار این استان منصوب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این ستاد فعالیت خود را روز گذشته پس از ابلاغ استاندار کردستان آغاز کرده است، گفت: استاندار حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده است.

مراد جعفری افزود: همچنین محمد رضایی رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، عیزالله رضاعی به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، مسعود روحانی به عنوان رئیس کمیته امور حقوقی انتخاب شده اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان افزود: پیمان خلیلی به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و رئیس و آرش حسین پناهی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی هستند.

وی اضاف کرد: بر اساس ابلاغ استاندار کردستان حیدر عبداللهی به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات و حسن صومی مدیرکل ثبت احوال نیز از دیگر اعضای این ستاد هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان کردستان دارای ۶ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که از چهار حوزه انتخابیه وارد این مجلس شده اند.

حوزه‌های انتخابیه این استان شامل شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره با ۲ نماینده و حوزه انتخابیه بیجار، حوزه انخابیه سقز و بانه حوزه انتخابیه قروه و دهگلان و حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد هر کدام یک نماینده است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ع

رئیس و اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کردستان با حکم استاندار این استان منصوب شدند

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.