عمران خان: حمله به هتل گوادر خرابکاری در طرح‌های اقتصادی است

نخست‌وزیر پاکستان حمله به هتلی در ایالت بلوچستان را تلاش برای خرابکاری در طرح‌های اقتصادی این کشور دانست.

عمران خان: حمله به هتل گوادر خرابکاری در طرح‌های اقتصادی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، عمران خان، نخست وزیر پاکستان روز یکشنبه اعلام کرد حمله به یک هتل لوکس در گوادر جایی که چین در چارچوب یک برنامه گسترده سرمایه گذاری دوجانبه بندری در آب‌های عمیق کرده است، به منظور خرابکاری در طرح‌های اقتصادی و شکوفایی کشور صورت گرفته است.

یک منبع امنیتی در اسلام آباد اعلام کرد چهار مهاجم کشته شدند و ماموران امنیتی کنترل هتل را به طور کامل به دست گرفتند. روز شنبه ارتش پاکستان اعلام کرد یک محافظ که در برابر ورود سه تروریست به هتل پیرل کنتینانتال مقاومت کرده بود کشته شده است. یکی از نیرو‌های پلیس گوادر هم از مجروح شدن سه نفر خبر داد که همگی از کارکنان هتل بودند.

گروهی موسوم به ارتش آزادی‌بخش بلوچستان در پیامی توئیتری مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. بلوچستان یکی از بی ثبات‌ترین ایالات پاکستان است. 

در این حمله هتل گوادار به عنوان مکانی نمادین مورد حمله قرار گرفت که مشرف به بندری در آب‌های عمیق است که توسط چین ساخته شده است. چین در این طرح ده‌ها میلیارد یورو سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمله تروریستی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار