برگزاری جلسه کارگروه امنیت غذایی استان سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی در خصوص نحوه اجرایی کنترل فشار خون بالا با داشنگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

برگزاری جلسه کارگروه امنیت غذایی استان سمناننوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه جلسه کارگروه  امنیت غذایی و سلامت استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با اشاره به مهمترین مصوبات این جلسه گفت: یکی از مهمترین مصوبات جلسه موضوع بسیج ملی کنترل فشار خون بالا بود که در این جلسه مقرر شد تا دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی در جهت اجرایی این طرح همکاری داشته باشند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: دومین دستور کار جلسه موضوع سند جامع سلامت استان بود که مقرر شد تا دستگاه های اجرایی استان با انعقاد تفاهمنامه های سه جانبه با دانشگاه و استانداری در راستای اجرای این طرح از سال ۹۸ همکاری داشته باشند .

وی با اشاره به سیاست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور افزود : یکی از سیاست های وزراتخانه در چند سال اخیر موضوع طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده و پرونده های الکترونیک بود که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی این طرح نیز در استان اجرایی شود .

انتهای پیام / گ 

جلسه کارگروه  امنیت غذایی و سلامت استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.