کشف بیش از ۸ تن ۸۲۵ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در فریدونکنار

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۸ هزار تن کود‌های شیمیایی و سموم کشاورزی بدون مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در فریدونکنار خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و تشدید مبارزه با قاچاق کالا وارز، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان فریدونکنار به امر خرید و فروش انواع کود‌های شیمیایی فعالیت دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم و محل دپوی کود‌های شیمیایی با هماهنگی قضائی این محل را مورد بازرسی قرار دادند و در نتیجه موفق شدند، ۸ تن و ۸۲۵ کیلوگرم کود شیمیایی و ۲۷۹ لیتر سموم کشاورزی فاقد مدارک را کشف کنند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ ساداتی افزود: همه اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و در این ارتباط پرونده‌ای به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/آ
 

کود شیمیایی و سموم کشاورزی در فریدونکنار کشف شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار