قرار گرفتن هزار و ۹۳۳ مدرسه مازندران در طرح تعالی / اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی خردادماه

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: هزار و ۹۳۳ مدرسه مازندران در طرح ارزیابی تعالی مدیریت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از قرار گرفتن ۱۹۳۳ مدرسه استان مازندران در طرح ارزیابی تعالی مدیریت خبر داد وگفت: در مدارس متوسطه علاوه بر مدیران معاونین و سایر پست‌های سازمانی نیز ملزم به برنامه ریزی و تدوین برنامه عمل بر اساس طرح تعالی هستند.
 
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه کار تیمی در برنامه تعالی مدیریت، گویای همه مسائل است، افزود: مدرسه‌های استان ثبت اطلاعات خودارزیابی اولیه خود را از فروردین امسال آغاز کرده اند و در حال حاضر مدرسه‌ها در حال ثبت اطلاعات هستند.
 
وی گفت: یکی از مشکلات این است که هنوز نتوانستیم به تمام نقاط استان ورود پیدا کنیم مخصوصا در مدارس صعب العبور، روستایی و کم جمعیت که نسبت به این طرح اطلاعات و آگاهی کمی دارند.
 
وی افزود: برنامه و در مسیر برنامه حرکت کردن و کیفیتی که منجر به استاندارد شود از موارد مهم روح برنامه تعالی مدیریت است.
نظری گفت: تا کنون ۶۰ مدرسه در دوره اول متوسطه و ۶۸ مدرسه در دوره دوم متوسطه اطلاعات خود را هنوز تکمیل نکردند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: هزار و ۸۳۳ مدرسه متوسطه اول مدرسه و ۱۰۰ مدرسه دوره ابتدایی در سطح استان در طرح ارزیابی طرح تعالی مدیریت قرار گرفته‌ا ند.
 
وی گفت: از اهداف این طرح می‌توان به بهبود کیفیت آموزشی در مدارس متوسطه استان، توانمندسازی نیروی انسانی، دست‌یابی به استاندارد‌های آموزشی و مدیریتی در مدارس، حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی‌بخش در فرآیند‌های مدیریتی، ترویج و تقویت سیستم خود ارزیابی در راستای بهبود و تعالی عملکرد مدیریت در مدرسه، اشاره کرد.

نظری به اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ اشاره کرد و گفت: برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اصلاح شد.

وی افزود:  مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی همه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه نظری، پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه در خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ که به دلیل تغییر زمان لیالی قدر انجام‌شده است را اعلام کرد.

 
انتهای پیام/آ
 
 

ترویج و تقویت سیستم خود ارزیابی طرح تعالی مدیریت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار