جریمه نقدی مجازات قاچاقچی سیگار در مریوان

مدیر کل اداره تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت عامل قاچاق سیگار به پرداخت ۸۰۰ میلیون و ۶۴ هزارو ۲۶۵ ریال جریمه نقدی خبر داد.

مدیر کل اداره کل تعزیرات حکومتی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: مامورین پلیس آگاهی شهرستان مریوان در حین گشت زنی در اطراف دریاچه زریبار به یک خودرو پراید مظنون و پس از بازرسی از خودروی مذکور موفق شدند ۲۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار با چهار برند متفاوت و ۱۰ بسته توتون را به ارزش ۲۱۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۸۰۰ ریال کشف نمایند.

سید نجیم حسینی افزود: پس از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان، رئیس شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با توجه به نحوه اظهارات و کیفیت دفاع متهم و مباشرت در قاچاق کالا متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۱۵ میلیون و ۶۴ هزارو ۸۰۰ ریال محکوم کرد.

حسینی بیان کرد : از آنجائی که وسیله نقلیه متعلق به فردی متخلف نبوده ضمن بازگرداندن خودرو به مالک اصلی، مبلغ ۵۰ میلیون ریال را بابت ارزش خودرو به جزای نقدی فرد متهم افزوده شد؛ لذا فرد قاچاقچی مجموعاٌ به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون و ۶۴ هزارو ۲۶۵ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ع

پرداخت ۸۰۰ میلیون و ۶۴ هزارو ۲۶۵ ریال جریمه  نقدی برای قاچاقچی سیگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.