از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تا انهدام باند سارقان در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۵ کیلو گرم تریاک و دستگیری سارق حرفه ای خودرو در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی یگان امداد حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - کرج به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۵۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

به گفته سرهنگ حاجیان، همچنین در بررسی مدارک مشخص شد خودرو در استان تهران به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در یک عملیات غافلگیرانه خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، کارآگاهان طی اقدامات اطلاعاتی هویت و محل اختفا سارقان و محل طراحی و اجرای نقشه‌ها آن‌ها را در قزوین شناسایی کردند.

سرهنگ حاجیان افزود: پس از انجام اقدامات مراقبتی نامحسوس و تکمیل اطلاعات مربوطه، پلیس در یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق اصلی و یک رابط فروشندگان اموال مسروقه را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارقان دارای سابقه کیفری هستند، گفت: این افراد پس از سرقت خودرو‌های پراید و انتقال به حاشیه شهر، قطعات از قبیل باطری. ضبط. موتور و کپسول سی ان جی را اوراق و به صورت بلاصاحب خودرو‌ها را رها می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۶۰ فقره سرقت خودرو و ۱۵ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها در شهرستان قزوین اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

کشف ۶۰ فقره سرقت خودرو  در قزوین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار