رایحه قرآن با مهربانو و شهربانو از عروس باغ های ایرانی در کاشان

دو مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان میزبان محفل آئین جزء خوانی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی والی زاده، مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این محافل یکی از سری برنامه‌های جشنواره"روزگار وصل" سازمان است که همراه با ویژه برنامه‌های دیگری از افطار تا سحر در این دو مجموعه برگزار می‌شود.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها شامل سخنرانی کارشناسان مذهبی، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و دعای افتتاح، مناجات، هم‌خوانی و بیان مباحث مهدویت، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان با حضور مربیان متخصص، ایستگاه‌های نشاط و تندرستی و مسابقات جام رمضان است.
به گفته وی، بانوان علاقه‌مند می‌توانند از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو واقع درانت‌های بلوار دانش- جنب پارک آیت اله مدنی و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بامداد به مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو واقع در بلوار دارالسلام- جنب پارک لاله کاشان مراجعه و با حضور در این محافل قرآنی از معنویات آن بهره‌مند شوند.

والی زاده، اجرای این محافل معنوی قرآن و برنامه‌های فرهنگی مذهبی را فرصتی برای خودسازی و بهره گیری از معانی قرآن در محیط سر سبز با امکانات ورزشی و تفریحی سازمان برای بانوان دانست و گفت: نقش تاثیرگذار این محافل در بانوان و نهاد خانواده عامل بهبود کیفیت زندگی اجتماعی شهروندان و ایجاد توسعه پایدار شهری می‌شود.

وی تاکیدکرد: امنیت لازم در این شب‌ها از سوی ماموران سخت‌کوش نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز در محوطه اطراف مجموعه‌های مهربانو و شهربانو برای آرامش خاطر بانوان هنگام حضور و تلاوت روح‌بخش قرآن کریم برقرار است.

به گفته وی، قرائت قرآن و ثواب و فضیلت مضاعف آن که در ماه مبارک رمضان بسیار مورد تأکید قرار گرفته است عامل انتشار خیر و برکت و رحمت و عزت در مجموعه‌های مدیریت شهری می‌شود.

انتهای پیام/م

 

محفل آئین جزء خوانی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان در کاشان

برچسب ها: قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.