شناسایی هفت هزار یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنین

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه شناسایی شده اند

شناسایی هفت هزار یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنینبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه شناسایی شده اند که کمیته امداد به منظور حمایت آسان پدران معنوی، شناسنامه نیازمندی برای این فرزندان صادر کرده است.

 مرتضی حسینی فر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند غیر یتیم مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

حسینی فر با بیان اینکه کمیته امداد برای این فرزندان شناسنامه نیازمندی شامل مشخصات فردی، علت فوت پدر و یا دلیل تحت حمایت قرار گرفتن فرزندان محسنین صادر کرده است، بیان کرد: این شناسنامه‌ها در اختیار پدران معنوی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: حداقل کمک حامیان نیکوکار به فرزندان معنوی خود ماهانه ۳۰ هزار تومان است که این کمک‌ها گره‌های بزرگی را از مشکلات این فرزندان می‌گشاید.

مرتضی حسینی فر با تاکید براینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان و حمایت از فرزندان یتیم است، عنوان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و سایت الکترونیکی emdad.ir از روش‌هایی است که مردم خیر می‌توانند حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را برعهده بگیرند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: همچنین مردم خیر می‌توانند به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ پیامک ارسال کنند تا در اسرع وقت کارشناسان اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان با آنان تماس گرفته و فرزندان معنوی را به این حامیان معرفی کنند.

انتهای  پیام/ز



کمک حامیان نیکوکار به فرزندان معنوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار