استاندار مرکزی:

۲ محور روستایی تفرش ظرف چند روز آینده مرمت می‌شود

استاندار مرکزی از مرمت ۲ محور روستایی تفرش ظرف چند روز آینده خبرداد.

۲ محور روستایی تفرش ظرف چند روز مرمت می‌شنودسید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: برای رفع آسیب جاده روستایی دیزک و کوره یک دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودرظرف چند روز آینده این دو جاده روستایی را مرمت کنند مرمت استخر شهر تفرش با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

آقازاده افزود: در ابتدای جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری شد بیش از ۶۰ درصد مصوبات جلسه قبل به نتیجه رسیده است تعدادی از آنها مشکلاتی داشت این مشکلات را دوباره مطرح کردیم و زمان مشخصی را برای رفع آن تعدادی از مصوباتی که هنوز به نتیجه نرسیده گذاشتیم و چند بحث عمرانی هم در جلسه مطرح شد که از طریق حوزه عمرانی پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از واحد‌های تولیدی که برای شرکت‌های هواپیمایی بسته‌های غذایی تهیه می‌کند نیازمند زمین برای توسعه مجموعه اش بود که در این جلسه قرار شد تا پایان خرداد ماه ۲ هکتار زمین در شهرک صنعتی تفرش در اختیار این شرکت قرار داده شود.

حسینی نماینده آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به تورم امروز شاهد مهاجرت معکوس از تهران به شهرستان‌ها هستیم خواستار ایجاد ثروت در سه شهرستان تفرش فراهان آشتیان شد.

فراهانی فرماندار تفرش هم در این نشست خواستار احداث سد خاکی در منطقه آب کمر به منظور رونق اقتصادی این منطقه شد و افزود: در صورت مساعدت لازم آب منطقه ای، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی افتتاح خواهد شد.

جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرستان تفرش با ریاست آقازاده استاندار مرکزی برگزار و در این جلسه اعضاء علاوه بر بررسی مصوبات جلسه قبل به موضوعات جدیدی هم پرداختند و یکی از فعالان اقتصادی شهرستان به بیان مشکلات واحد تولیدی خود پرداخت.

بررسی اتصال فاضلاب ناحیه صنعتی تفرش به فاضلاب شهری، طرح توسعه امامزاده محمد، گاز رسانی به واحد‌های صنعتی، توسعه آرامگاه پروفسور حسابی، مجوز تولید شتر مرغ و مجوز پرورش پرندگان زینتی که جز مشاغل خانگی محسوب شود از مصوبات جلسه قبل بود که دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مقرر شد گازرسانی به روستا‌های سرآبادان، وایمن و فرسمانه در صورت همکاری اداره راه و شهر سازی و تامین اعتبار مالی، گاز رسانی به این سه روستا تا آخر امسال انجام شود.

انتهای پیام / ج

مصوبات و موضوعات جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در تفرش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.