آغاز پرداخت مطالبات کلزاکاران مازندران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت:بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلزا از کشاورزان مازندرانی تاکنون خریداری و ۲۴ درصد مطالبات آن‌ها پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با بیان اینکه کلزاکاران مازندران در آغازین روز‌های فصل خرید بیش از ۵۰۰ تن کلزا به مراکز خرید تضمینی شرکت غله تحویل دادند، گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال کلزا از کشاورزان مازندرانی خریداری شد که با پیگیری‌های بعمل آمده ۲۴ درصد از مطالبات آن‌ها به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.
 
وی افزود: ۱۸ مرکز خرید در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور، عملیات خرید تضمینی کلزا در مازندران را آغاز خواهند کرد و ۵ مرکز نیز در صورت لزوم به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.
 
سید محمد جعفری قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت را ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال اعلام کرد و گفت: در مراکز خرید تضمینی شرکت غله، دانه کلزا تا ۱۰ درصد ناخالصی و ۲۰ درصد رطوبت قابل خریداری می‌باشد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با اشاره به اینکه خرید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه انجام خواهد شد از کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند خواست هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه در سالجاری هیچ خرید تضمینی کلزا از کشاورزانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند انجام نخواهد شد؛ گفت: کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/آ
 

پرداخت مطالبات کلزاکاران مازندران آغاز  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار