شهریار قطعا سقوط نمی‌کند

مدیران تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری اعتقاد دارند شرایط این تیم در هفته‌های باقیمانده بهبود خواهد یافت و در نیم فصل دوم به روز‌های خوبشان باز خواهند گشت.

علی اصغر یعقوبی مدیر اجرایی تیم فوتبال شهریار ساری پیرامون شرایط نه چندان مناسب این تیم در پنج هفته گذشته در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: لیست بازیکنان و کادر فنی شهریار نسبت به فصول گذشته با تغییر چشمگیری مواجه شده است و تنها دو بازیکن از قبل در تیم حضور دارند.
 
وی افزود: با جوانگرایی انجام شده، میانگین سنی تیم پایین آمده است و بسیاری از بازیکنان جذب شده، حتی سابقه فوتبال ساحلی هم ندارند که این کار سرمربی تیم را سخت می‌کند.
 
یعقوبی گفت: هرچند پنجره نقل و انتقالات لیگ بسته شده است، اما هر تیم می‌تواند از دو سهمیه فیفا خود استفاده کند، منتهی بازیکن داخلی سطح قابل قبول که آزاد باشد فعلا در دسترس نیست.
 
وی افزود:برای جذب دو بازیکن خوب خارجی که ملیتی سنگالی داشتند اقدام کردیم و حتی در مذاکرات اولیه با نمایندگان آن‌ها به توافق رسیدیم، اما از آنجاییکه بازیکنان آفریقایی از ٩ تا ٢٠ خرداد مسابقات انتخابی المپیک ساحلی و نیز جام باشگاه‌های اروپا در پرتغال را در پیش دارند و طبق قوانین فیفا باشگاه هم باید به بازیکنان مرخصی دهد، هزینه سرسام آور قرارداد و بلیط رفت و برگشت آن‌ها موجب شد فعلا قرارداد رسمی منعقد نشود.
 
یعقوبی با بیان اینکه مدیران تیم نگرانی هواداران از شرایط نابسامان تیم را درک می‌کنند و این شرایط ادامه نخواهد داشت، گفت: محمود علیجانی یکی از بازیکنان خوب لیگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که همین مساله به تیم ضربه زده است، اما در عین حال در جلسه انضباطی شب گذشته به چند بازیکن تیم که وضعیت آرمانی ندارند تذکراتی داده شد تا هرچه زودتر در روند بازی خود تغییراتی ایجاد کنند.
 
وی افزود: مهدی حسنی یکی از بازیکنانی بود که سابقه ملی وی ما را به آینده امیدوار می‌کرد، اما نوع رفتار خاص وی و تنش‌های ایجاد شده موجب شد او را به طور مقطعی از تیم کنار بگذاریم ولی از او خواستیم که با تغییر رفتار خود و با یکدلی بیشتر به تیم ملحق شود.
 
یعقوبی با بیان اینکه با سه بازیکن مطرح داخلی و باشگاه‌های مربوطه به توافق اولیه رسیدیم، گفت: ٢٩ خرداد بازی‌های نیم فصل اول به پایان می‌رسد و ما قطعا برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد و اگر نتوانیم با بازیکن داخلی به توافق برسیم، برای جذب بازیکن خارجی اقدام خواهیم کرد.
 
مدیر اجرایی شهریار ساری در پایان به هواداران قول داد که تنها نماینده مرکز استان سقوط نخواهد کرد و در ادامه گفت: اختلاف ما با تیم‌های نهم تا یازدهم یعنی شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز و جهان نژادیان آبادان تنها دو امتیاز است و شهریار با یک برد می‌تواند از قعر جدول رها شود و چند پله در جدول صعود کند.
 
انتهای پیام/آ
 
 


شهریار نیم فصل دوم تیم دیگری خواهد شد

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار