تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسیر قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا کادر فنی تیم خود را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران قرار است که خرداد ماه در مسابقات جام ملت های آسیا که در تبریز برگزار می شود شرکت کند. تیم فوتسال امید ایران تا قبل از شروع این مسابقا چند بازی تدارکاتی را انجام داد تا خود را برای حضور پر قدرت در این مسابقات آماده کند.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران ابتدا در اواخر فروردین ماه دو بار به مصاف تیم امید روسیه رفت که در این دو بازی یک باخت و یک تساوی را به دست آورد.

بعد از این مسابقه تیم فوتسال امید ایران راهی چین تایپه شد تا در آن جا در تورنمنت چهار جانبه که شامل تیم های اندونزی، ژاپن و اردن بود شرکت کند. تیم فوتسال امید ایران در این مسابقات نتوانست نتایج دلخواهی را کسب کند و در رده سوم جدول این مسابقات قرار گرفت.

بعد از این نتایج در بازی های تدارکاتی موج نگرانی ها جامعه فوتسال ایران را در بر گرفت. زیرا چیزی تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا باقی نمانده است و ایران هم به عنوان میزبان این مسابقات و هم چنین مدافع قهرمانی این دوره از مسابقات باید در این تورنمنت شرکت کند و این نتیجه ای که تیم امید در بازی های تدارکاتی کسب کرده است باعث نگرانی های زیادی شده است.

حال از گوشه و کنار بحث و زمزمه هایی به وجود آمده است مبنی بر این که قرار است هدایت تیم امید را به محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان سپرده شود و حمید شاندیزی (سرمربی فعلی تیم امید) در کنار ناظم الشریعه به عنوان کمک مربی وی را یاری دهد.

اما این امر با مخالفت محمد ناظم الشریعه روبرو شده است و سرمربی تیم ملی بزرگسالان به جای خود محمد هاشم زاده (دستیار ناظم الشریعه در تیم ملی بزرگسالان) را به عنوان مدیر فنی تیم امید منصوب کرده است تا از این طریق با تیم امید در ارتباط باشد. گویا قرار است که هاشم زاده از طریق ارتباط برقرار کردن با ناظم الشریعه وی را در جریان نتایج تیم امید قرار دهد.

آن طور که از شواهد پیدا است این کار زیاد به مذاق حمید شاندیزی سرمربی تیم ملی امید ایران خوش نیآمده است و از این که قرار است در رده های دیگر تیم ملی برای تیم امید تصمیم گیری شود حمید شاندیزی را ناراحت کرده است. حتی این کار می تواند باعث از بین رفتن روحیه شاندیزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

حال هر چه که است قرار است محمد هاشم زاده در این امر به عنوان مدیر فنی تیم امید، شاندیزی را در مسابقات قهرمانی آسیا کمک دهد. حال باید دید که آیا تیم فوتسال امید ایران می تواند با اضافه کردن هاشم زاده به کادر فنی تیم ملی، در مسابقات قهرمانی جام ملت های آسیا سربلند از میدان خارج شود.

امیدواریم که هر چه که است تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا پیروز و سربلند باشد و جام را در کشورمان نگه دارد. زیرا ما در دوره قبل این مسابقات به مقام قهرمانی رسیدیم و امیدواریم که دوباره بتوانیم این مقام را کسب کنیم و جام را در خانه نگه داریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم های فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار