تشریح آخرین برنامه های تمرینی فرنگی کاران توسط سرپرست تیم ملی

حسام الدین جعفری گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که از روز ۱۶ اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده، روز چهارشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: فرنگی کاران بزرگسال خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان آماده می‌کنند و دیروز زیر نظر محمد بنا و کادر فنی تمرینات کشتی و مرور فن را دنبال کردند، صبح امروز نیز تمرین وزنه را در دستور کار خود داشتند.

وی ادامه داد: ملی پوشان عصر امروز استراحت می‌کنند و صبح فردا تمرین دو و میدانی در پیست و عصر فردا (سه شنبه) نیز تمرین مرور فن را برگزار خواهند کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: این مرحله از اردو که مرحله هفتم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و مرحله اول تمرینات برای حضور در رقابت‌های جهانی محسوب می‌شود، ظهر روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) با برگزاری تمرین مرور فن به پایان می‌رسد.

وی در مورد زمان برگزاری اردوی بعدی این تیم گفت: فرنگی کاران مرحله جدید تمرینات خود (مرحله هشتم) را روز‌های ۳۰ اردیبهشت تا ۹ خردادماه برگزار خواهند کرد و نفرات اعزامی به جام تورلیخانوف قزاقستان نیز دو روز زودتر در اردو حاضر می‌شوند.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف روز‌های ۴ و ۵ خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

بهرام مشتاقی: بلاتکلیفی برای کشتی سَم است/ از کادر فنی حمایت می‌کنیم

مزایده مدال طلای کشتی گیر عنواندار ایران به نفع زندانیان جرائم غیر عمد


انتهای پیام/

چهارشنبه اردوی فرنگی کاران به پایان می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار