صحی: اختلاف قیمت بین سکه و حواله پول زیاد است

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر: ۹ ماه از مسابقات جاکارتا گذشته، اما خبری از پاداش‌ها نشده

صحی: خبری از پاداش‌های ما نشده است / اختلاف قیمت بین سکه و حواله پول زیاد استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صحی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در خصوص تجمعی که مقابل وزارت ورزش و جوانان از سوی ورزشکاران صورت گرفته است اظهار کرد: وقتی از پارا المپیک برگشتیم قرار بود به عنوان پاداش به ما سکه بدهند. اما احتمالا به خاطر گرانی این اتفاق روی نداده است و قرار بر این شده که به جای سکه، حواله‌ای در حدود ۲ میلیون تومان پول به ورزشکاران تعلق گرفته شود. حالا این جا با ورزشکاران جمع شده ایم تا بگوییم تفاوت مبلغ بین سکه و حواله پول زیاد است.

او در خصوص تلاش‌های این ورزشکاران تایید کرد: بچه‌ها در این چند ساله زحمت زیادی کشیده اند. در تمام اردو‌ها حاضر بودند تا نتیجه بگیرند. حالا بی انصافی است که این تفاوت مبلغ بین سکه و حواله‌ی پول صورت بگیرد. این کار ما جنبه اعتراض دارد و در خواست داریم تا بودجه لازم برای پرداخت سکه‌ها فراهم شود چرا که به این پول برای ادامه زندگی نیاز داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه‌ای برای ورزشکاران حاضر در مسابقات انتخابی پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده یا نه تصریح کرد: هر کسی خودش را جای ما بگذارد می‌فهمد که با توجه به این شرایط و این تفاوت مبلغی که بین سکه و حواله پول وجود دارد، اوضاع خوب نیست. ما ۴ سال تمرین کرده ایم، اما با توجه به این موضوع هیج انگیزه‌ای برای بچه‌ها باقی نمانده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در جاکارتا رنکینگ تیمی ما سوم شد. این مسائل قابل تقدیر است و باید از ما تشکر صورت می‌گرفت، اما ازمهر ماه سال گذشته که از مسابقات برگشته ایم هنوز جوابی به ما نداده اند و اصلا مشخص نیست که چه چیزی به عنوان پاداش به ورزشکاران داده می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا چند نفر از ورزشکاران به عنوان نماینده نزد اسبقیان (مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها) نرفته اند پاسخ داد: ما پیش اسبقیان رفتیم و صحبت نیز کردیم، اما همان حرف‌هایی زده شد که در این جا نیز تکرار شده است.


بیشتر بخوانید:

اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش شاهین ایزدیار

دومین شکست بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران در رقابت های جهانی

مراسم تجلیل از قهرمانان اینچئون فردا جمعه ،سالن اجلاس سران


انتهای پیام/

اعتراض ورزششکاران نسبت به تاخیر در پرداخت پاداش ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار