برخورد قانونی با عشایر متخلف سمیرم

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم گفت: درحال بررسی و شناسایی عشایر متخلفی که زودتر از موعد مقرر به مراتع سمیرم کوچ کرده اند هستیم.


عزت الله مرادی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اکیپ‌های بررسی اداره منابع طبیعی سمیرم درحال بررسی و شناسایی عشایر متخلفی که زودتر از موعد مقرر به مراتع سمیرم کوچ کرده اند هستند و به زودی از طریق مراجع قانونی جریمه می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: پس از اطلاع از اینکه تعدادی از عشایر زودتر از موعد مقرر وارد مراتع شهرستان سمیرم شدند، تمام گلوگاه‌های ورودی به شهرستان بسته شدند و ماموران ما آمار عشایری که در مراتع استقرار داشتند را یادداشت و بزودی به مراجع قضایی تحویل می‌دهند.

به گفته‌ی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سمیرم عشایر باید اواخر اردیبهشت ماه وارد مراتع سمیرم شوند تا علوفه در مراتع به بذر بنشیند، میزان علوفه در مراتع بالا رود و از نابودی پوشش گیاهی جلوگیری شود، ولی به دلیل سردی هوا هنوز مراتع آمادگی ورود دام را ندارد واین امر باعث تخریب مراتع و نابودی پوشش گیاهی در مراتع می‌شود.

انتهای پیام/ی
 


ورود زودتر از موعد عشایر به مراتع سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.