امامی: فروتن از داوران موفق و با اخلاق است

رئیس پیشین کمیسیون داوران کشتی گفت: از تمامی همکارانم که در مدت ۶ سال حضورم در این کمیسیون به من یاری دادند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد ابراهیم امامی داور المپیکی کشورمان با بیان این مطلب افزود: از تمامی مسئولان فدراسیون، کمیته‌ها و همکارانم در مدت ۶ سال مسئولیتم در کمیسیون داوران فدراسیون کشتی که همکاری صمیمانه‌ای با من داشتند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: تغییر و تحول یک امر طبیعی است، آقای ناصر فروتن از داوران خوب و با اخلاق هستند و من برای ایشان در مسئولیت سرپرستی کمیسیون داوارن کشتی کشور آرزوی موفقیت دارم.

امامی تصریح کرد: با توجه به نظام نامه‌ها و اساسنامه‌هایی که برای کمیسیون داوران تدوین کردیم کار را پیش بردیم و امیدوارم هستم که روند آن ادامه داشته باشد و در جایی که ایراداتی داشته است برطرف و کامل شود، تا شاهد قانونمندی هرچه بیشتر در جامعه داوری کشور باشیم.

داور المپیکی کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: برای داوران کشورمان در رقابت‌های بین المللی آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم داوران ایران در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی جایگاهی داشته باشند و به همدیگر کمک کنیم و در صدد تخریب هم نباشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار