بررسی مصرف بی رویه کود‌های شیمیایی در خنداب

درجلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خنداب مصرف بی رویه کود‌های شیمیایی بررسی شد.

بررسی مصرف بی رویه کود‌های شیمیایی در خنداببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خنداب در فرمانداری برگزار و در این جلسه بررسی مشکلات آب آشامیدنی روستا‌های خود گردان و نیتراته شدن آب‌های آشامیدنی به دلیل مصرف بی رویه کود‌های شیمیایی توسط کشاورزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مصوب شد: آموزش‌های لازم از طرف شبکه بهداشت و درمان و اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان به اهالی روستا‌های فاقد دهیاری در خصوص آب‌های آشامیدنی داده شود.

کنترل فشار خون، محصولات تراریخته، استفاده از ظرفیت خیرین برای ارتقاء سطح سلامت شهرستان، توجه به بیماری‌های غیر واگیر که تقریبا ۷۰ درصد مرگ و میر‌ها را شامل میشوند، ارتقاء خدمات به بیماران خاص از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار کرفت و درباره آن‌ها تصمیم گیری شد.

بررسی ۲ دوره‌ای کردن مدارس ابتدایی خنداب

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خنداب هم با حضور اعضاء و مدیران مربوطه برگزارو در این جلسه پیرامون ۲ دوره‌ای کردن مدارس ابتدایی خنداب بحث و تبادل نظر شد.

برنامه ریزی برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سوم خرداد و روز قدس و برنامه ریزی برای تعمیر، بهسازی و زیبا سازی مدارس و نحوه اجرای امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان از دیگر موضوعات جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیا/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.