بیش از ۳۰ هزار مداح در کشور فعالیت دارند

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: بیش از ۳۰ هزار مداح در کشور مشغول به فعالیت هستند که ۶۰ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

بیش از ۳۰ هزار مداح در کشور فعالیت دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، یوسف ارجونی  در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: بسیج مداحان از سال ۸۸ با اهدافی نظیر توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جذب و آموزش مداحان برای تحقق بسیج چند میلیونی، ارتقای معرفت دینی و مبارزه با جریان‌های افراطی آغاز بکار کرد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ عنوان برنامه برای سالجاری در کشور تدوین شده است گفت: آموزش اعضای تحت پوشش و حمایت از آثار فرهنگی، آموزشی و تربیتی فاخر در حوزه اهل بیت (ع) با تاکید بر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های سازمان مداحان کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تشکیل هیات اندیشه ورز و برگزاری دوره آموزشی برای نشست‌های خانگی بانوان را از دیگر برنامه‌های پیش روی این نهاد انقلابی ذکر کرد و افزود: امسال برای نخستین بار تدوین و چاپ کتاب روضه‌های قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

وی از برگزاری کنگره شعر آینی در کشور خبر داد و گفت: دبیرخانه این کنگره بعد از ماه مبارک رمضان شروع بکار خواهد کرد.

ارجونی اظهار داشت: جامعه مداحی کشور ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/گ

فعالیت مداحان در کشور

برچسب ها: بسیج ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار