سلیمانی: تمرکز بیرانوند روی قهرمانی پرسپولیس است

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند همراه با پرسپولیس بازی‌های مهمی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو دارد و تمرکزش روی این مسابقات است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (سه شنبه) خبری در رسانه ترکیه‌ای منتشر شد که  تیم‌های فنرباغچه، بشیکتاش و ریزه اسپور ترکیه همراه با خنک بلژیک که پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری خود را به پرسپولیس برای جذب بیرانوند ارائه داده است، در صدد به خدمت گیری این دروازه بان هستند.

بیرانوند هر چند تا ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد، اما تبصره‌ای در قرارداد او است که می‌تواند با پرداخت مبلغی رضایت نامه خود را دریافت کند. خبر امروز صبح (سه شنبه) gazetedamga ترکیه سبب شد تا هواداران سرخپوش نگران وضعیت بیرانوند برای ماندن در جمع سرخپوشان باشند که برای پیگیری این موضوع با مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند و یکی از نزدیکان گفتگو کردیم که او بیان کرد: بیرانوند همراه با پرسپولیس بازی‌های مهمی را در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو دارد و تمرکزش روی این مسابقات است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد.

گفتنی است، بیرانوند در نیم فصل لیگ هجدهم و پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات پیشنهاداتی داشت، اما در پرسپولیس ماند و احتمال دارد پس از پایان مسابقات لیگ و جام حذفی این تیم را ترک کند.


بیشتر بخوانید:

یک گام تا هت تریک قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر/ سرخپوشان بهترین ها را درو می‌کنند؟

بشار رسن جراحی شد

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست


انتهای پیام/

بیرانوند و پیشنهادات برای جدایی از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.