مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

دوره آموزشی حقوق ورزشی در ایلام برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری یک دوره آموزشی حقوق ورزشی در ایلام خبر داد.

دوره آموزشی حقوق ورزشی در ایلام برگزار شد

حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: امروز با حضور جمعی از داوران، مربیان و ورزش دوستان یک دوره آموزشی حقوق ورزشی در محل سالن جلسات فرهنگسرای جوان شهرستان ایلام برگزار گردید.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با سخنرانی خانم دکتر احدیه صادقی برگزار گردید نکاتی در زمینه تشریح وظایف و اختیارات مربیان و معلمین ورزش، ورزشکاران و مسئولین ورزشی و همچنین نکاتی در رابطه با بالا بردن آگاهی حقوقی جامعه ورزشی به شرکت کنندگان ارائه گردید.

حیدر زاده ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این دوره توانمندسازی حقوقی ورزشکاران، داوران، مربیان و ورزش دوستان است تا با حیطه کاری خود آشنا شوند و توانمندی‌های خود را افزایش دهند.

وی بیان کرد: این دوره‌ها می‌توانند در افزایش سطح دانش ورزشکاران و مربیان تاثیر بسزایی داشته باشند تا از تمامی قوانین و مقررات حقوقی خود آگاه شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم برگزاری اینگونه دوره‌ها را در سطح استان افزایش دهیم تا به وسیله بالا بردن آگاهی ورزشکاران از حقوق خود شرایط مناسب‌تری را برای ورزشکاران استان به ارمغان آوریم.

گفتنی است در انتهای این مراسم به شرکت کنندگان گواهی شرکت در این دوره اهدا گردید.

انتهای پیام/اس

برگزاری دوره آموزشی حقوق ورزشی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.