ستاری مطرح کرد:

یزد از استان‌های مهم علم و فناوری در کشور/ فروش سالانه ۹۰ هزار میلیارد تومان محصولات دانش بنیان در کشور

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از افزایش قابل توجه سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دانش بنیان در سال جاری در کشور خبر داد.

یزد از استان‌های مهم در حوزه علم و فناوری در کشوراست/فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان ۹۰ هزار میلیارد تومان در سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور  یزد را از استان‌های مهم در حوزه علم و فناوری در کشور دانست که هم بخش خصوصی و هم پارک علم و فناوری و مراکز دانشگاهی آن فعالیت‌های چشمگیری در زمینه علم و فناوری داشته اند.

وی از افزایش قابل توجه سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دانش بنیان در سال جاری در کشور خبر داد و گفت هم اکنون بیش از ۴ هزارو ۳۵۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که فروش خوبی از محصولاتشان دارند.

ستاری که امروز برای بازدید از فعالیت‌های چند شرکت دانش بنیان در یزد به سر می برد  میزان فروش این شرکت‌ها در سال را چیزی حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان در کشور رشد خوبی داشته اند و پایه اصلی ان‌ها نیروی انسانی است که برایشان ارزش آفرین شده است.

ستاری امروز در سفر خود به یزد از فعالیت های چند شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی مراکز تحقیقاتی و رشد علم و فناوری در دانشگاه یزد  دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

تاکید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بر نقش شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد کشور

برچسب ها: اشتغال ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار