اختصاص ۴۸۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از اختصاص ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم و چهارم خرداد در سالن جلسات فرمانداری ویژه در این شهرستان گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال برای جداسازی آب شهری بافت قدیم به آب و فاضلاب اختصاص یافته و ۲۷۰ میلیارد ریال برای برق رسانی به بخش سردشت دزفول در نظر گرفته شده است.

وی طرح گازرسانی به بخش‌های محروم سردشت و شهیون به ۶ هزار مشترک را از دیگر طرح‌های امسال عنوان کرد و بیان داشت: عملیات چهاربانده کردن جاده زاویه‌ها با طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اخیرا آغاز شده است.

حیدری اصلاح پل گاومیش آباد را از دیگر طرح‌های عمرانی دزفول دانست و اظهار کرد: ۵۰۰ تن قیر رایگان در ستاد بازآفرینی شهری برای بافت قدیم دزفول گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه طرح پاشنه زاگرس برای اتصال دزفول به فلات مرکزی و اصفهان در حال اجرا است، افزود: ۱۱۰ میلیارد ریال بودجه نیز برای بافت ناکارآمد قدیم دزفول در ستاد بازآفرینی در نظر گرفته شده که توسط صندوق توسعه ملی اعطا می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان دزفول اذعان داشت: ۷۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ میلیارد ریالی که پارسال قرار بود استاندار خوزستان به مناطق محروم احمدفداله و دره کاید اعطا کند، تصویب شده و به زودی در اختیار شهرستان دزفول قرار می‌گیرد.

محمد حیدری تصریح کرد: افزون بر ۹۰ میلیارد ریال نیز به حوزه راه در بخش سردشت و دهستان ماهوربرنجی اختصاص یافته است که با اجرای این طرح‌های عمرانی شاهد توسعه در مناطق مختلف به ویژه محروم خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: پارسال یکهزار و ۸۳۰ میلیارد ریال ارزش افزوده به دزفول اختصاص یافته بود که سهم شهرداری از این اعتبارات ۴۴۳ میلیارد ریال بود.

حیدری بیان بیان کرد: با امضای هیات وزیران، شهر شهیون با مرکزیت شهی به شهر تبدیل شد که به دنبال احداث یا راه اندازی شهرداری در این شهر هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول اظهار داشت: همچنین جندی شاپور دزفول نیز با تصویب هیات وزیران به شهر تبدیل شد که با این اقدام اکنون تعداد شهر‌های دزفول به ۱۱ شهر رسیده است.

وی تصریح کرد: تصویب سه شهر دیگر در دزفول نیز در دست تصویب است.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح‌های عمرانی با اختصاص اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.