کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: درپی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت‌های قاچاق توسط فردی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی و دستگیری متهم، ماموران در بازرسی از پارکینگ منزل مسکونی وی ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

وی ارزش مجموع موتورسیکلت‌های کشف شده را بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قیصری با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، گفت: از مردم  درخواست می شود برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/س
 
 

کشف موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال دررامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار