در‌های ورزشگاه تختی ساعت ۱۸ پنجشنبه باز می‌شود

تدابیر لازم برای برگزاری دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در شهر جم اندیشیده شده و قرار است که در‌های ورزشگاه ساعت ۱۸ پنجشنبه به روی تماشاگران باز شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ میزبان تیم پرسپولیس است؛ دیداری که ممکن است در پایانش جام قهرمانی به سرخپوشان پایتخت اهدا شود.

همه در تلاش هستند که این دیدار به خوبی برگزار شود؛ دیداری که نه تنها تماشاگران استان بوشهر بلکه تماشاگرانی از استان‌های همجوار هم برای دیدنش به ورزشگاه تختی جم خواهند آمد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار، گفت: دیروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان جم آخرین برنامه‌ها را بررسی کردیم و همه تدابیر لازم برای برگزاری دیدار و مراسم اهدا جام در نظر گرفته شد.

محمد نجفی افزود: ورزشگاه تختی ۱۲ هزار نفر ظرفیت دارد و بلیت فروشی به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در‌های ورزشگاه ساعت ۱۸ یعنی سه ساعت ونیم پیش از بازی به روی تماشاگران باز می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به استقبالی که از این دیدار خواهد شد، گفت: خبر اعلام ظرفیت ورزشگاه از صداوسیما و رسانه‌های محلی منتشر خواهد شد و از هواداران هر دو تیم می‌خواهیم اگر اعلام شد ظرفیت تکمیل شده به ورزشگاه مراجعه نکنند.

نجفی همچنین با اشاره به تامین خودرو‌های همگانی برای جابه جایی تماشاگران، به اهالی جم و شهر‌های اطراف توصیه کرد از این خودرو‌ها استفاده کنند و با خودرو شخصی به ورزشگاه نیایند.

وی از تماشاگران جمی نیز خواست اگر هم با خودرو شخصی می‌خواهند تردد کنند از پارکینگ‌های درون شهر استفاده کنند تا پارکینگ ورزشگاه به کسانی اختصاص یابد که از راه‌های دور آمده‌اند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر از تماشاگران دعوت کرد فقط تیم خود را تشویق کنند و از آوردن آب معدنی شیشه‌ای به درون ورزشگاه خودداری کنند، زیرا پلیس برخورد خواهد کرد.

نجفی بیان کرد: در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر قرار شد، از وزیر ورزش و جوانان یا معاونان وی برای تماشای دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس دعوت شود، زیرا حضور این افراد می‌تواند به توسعه فوتبال استان کمک کند.

انتهای پیام/ک

آمادگی جم برای برگزاری دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.