توقیف محموله قاچاق مرغ زنده در دهلران

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی دهلران گفت: محموله ۱۷ تنی قاچاق مرغ زنده در دهلران توقیف شد.

توقیف محموله قاچاق مرغ زنده در دهلرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار و مبارزه با قاچاق کالا وارز در یک ماه اخیر مجموعا"۱۱ محموله مرغ زنده به میزان ۱۷تن وبه ارزش ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران کشف و ضبط شده است.

حیدر، ولی زاده، رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران بیان داشت: در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار و مبارزه با قاچاق کالا وارز در شهرستان دهلران، روز گذشته تعداد ۴محموله مرغ زنده به میزان ۱۷تن وبه ارزش ۱ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال که قصد خروج از شهرستان دهلران داشتند توقیف و ضبط شد.

ولی زاده تصریح کرد: در این راستا، چهارنفر متهم به شعبه رسیدگی کننده احضار شدند، که پرونده در مرحله رسیدگی قضائی قرار دارد و با متخلفین برخورد قاطع وقانونی انجام می‌گیرد،

وی افزود: دستورات ویژه‌ای برای ذبح و کشتار محموله مکشوفه وتوزیع به نرخ مصوب قانونی بین مصرف کنندکان صادر شده است.

در ادامه، رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی به آمار کشفیات یکماه اخیر اشاره کرد و بیان داشت:در یکماه اخیر مجموعا ۱۱ محموله مرغ زنده به میزان ۱۷تن و به ارزش ۳ میلیارد و۵۸۰ میلیون ریال مرغ زنده کشف و توقیف گردیده است.

انتهای پیام/ف

محموله ۱۷ تنی قاچاق مرغ زنده در دهلران توقیف شد

برچسب ها: توقیف ، قاچاق کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.