طرح قرآنی شب‌های آسمانی در بوشهر آغاز شد

طرح قرآنی شب‌های آسمانی ویژه ماه مبارک رمضان در ١٥ نقطه استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح شب‌های آسمانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین بوشهر تا پایان ماه رمضان مبارک اجرا می‌شود.

عبدالرضا عالی پور افزود: در این طرح هر فرد می‌تواند با معرفی یک نفر به مسئول برگزاری در هر موسسه، صاحب امتیاز شده و در تشویق جوانان و نوجوانان به قرآن سهیم باشد.

وی ادامه داد: در این طرح قرآنی به موضوعات مختلفی همچون تدبر در کلام وحی، قرائت تحقیق قاریان برتر کشور، آموزش احکام با پخش تصویر و سخنرانی نوجوانان در حوزه قرآن پرداخته می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی خردسالان و نوجوانان با معارف دینی و تربیت جوانان مستعد در حوزه قرآن از مهمترین اهداف این طرح است.

عالی پور یادآور شد: در پایان اجرای این طرح قرآنی و همزمان با عید سعید فطر از نفرات برتر قدردانی خواهد شد.

وی گفت: مسابقات کتابخوانی و سوالات شفاهی از دیگر برنامه‌هایی است که هر شب در ١٠ مسجد و ٣٠ موسسه فرهنگی و قرآنی استان برگزار می‌شود.

عالی پور عنوان کرد: برنامه‌های گسترده و متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی شامل دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، ایستگاه نقاشی، مسابقه کتبی ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، نمایشگاه قرآن و عترت و جشنواره‌های هنری قرآنی در ٣٠ موسسه سراسر استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ک

آغاز طرح قرآنی شب‌های آسمانی در بوشهر

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.