رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ۲ دستگاه آمبولانس جدید اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار به اورژانس ۱۱۵ شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

اختصاص آمبولانس با تجهیزات ویژه به شاهرودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آرش محمد صیدآبادی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دودیفرانسیل کمک دار (WD ۴) از گمرک بندرعباس ترخیص و به جمع ناوگان امدادی اورژانس ۱۱۵ شاهرود اضافه شد.

وی افزود: این مدل از آمبولانس‌ها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار (MICU)، مانیتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی)، پالس اکسی متر و برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق مجهز است.

صیدآبادی دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی و انتقال، جداکردن کابین بیمار از محل نگهداری تجهیزات انتقال، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم ضدیخ‌زدگی گازوئیل، عایق صوتی و کاهش سر و صدای اضافه در کابین و سیستم ضدعفونی کردن با اشعه ماورابنفش را از دیگر امکانات این آمبولانس‌ها برشمرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ارزش این آمبولانس‌ها را یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این آمبولانس‌ها برای خدمت رسانی به مردم در مناطق کوهستانی، برفگیر وصعب العبور بویژه در فصول سرد سال و هنگام بارندگی‌ها بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام  / گ 

جزئیات اختصاص آمبولانس با تجهیزات ویژه به شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.