برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه خبر داد و گفت: برای نخستین بار این نمایشگاه برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاهبه گزارش  خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا سلیم ساسانی  رئیس اتاق اصناف کرمانشاه  در دیدار روسای اتحادیه‌های صنفی و پلیس امنیت و نظارت بر اماکن کرمانشاه، گفت: بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی در کرمانشاه وجود دارد و اصناف همواره پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: چند صد میلیون تومان کمک اصناف و بازاریان در سیل اخیر برای هموطنان در اهواز لرستان و اهواز در کرمانشاه جمع آوری شد.

وی از برگزاری نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه خبر داد و متذکر شد: این اقدام برای نخستین بار انجام می‌گیرد و کرمانشاه در این زمینه در کشور پیشرو است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پلیس و بازاریان، افزود: اتاق اصناف و پلیس تعامل خوبی باهم دارند و سال گذشته تعامل اتاق اصناف و نیروی انتظامی کرمانشاه در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

حیدری، رییس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار کرد: اصناف همواره به‌عنوان یک مجموعه مهم یار و یاور نیروی انتظامی هستند.

وی ادامه داد: اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن پای دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌اند.

رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اصناف در این شرایط سخت اقتصادی با تمام توان به دنبال خدمت به مردم هستند و تلاش اصناف برای خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی ستودنی است.

وی گفت: پلیس به فکر ارائه خدمات مناسب و در شان اصناف خدوم در امورات اداری  است و تعامل ما با اصناف استمرار خواهد داشت و بر ارتقای سلامت اداری و تسریع در خدمت رسانی تاکید داریم.

حیدری متذکر شد: شرایط اصناف و بازاریان را مد نظر قرار می‌دهیم و تلاش ما تعامل حداکثری، اصلاح موضوعات خلاف مقررات و مدارا است، ولی با قانون شکنان نیز برخورد می‌کنیم.

 

انتهای  پیام/ز



بیش از ۳۵ هزار واحد صنفی در کرمانشاه وجود دارد

برچسب ها: سیل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار