پلیس از هیچ تلاشی برای حل مشکل مردم دریغ نمی کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس همواره خود را خدمتگذار مردم دانسته و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات، گرفتاری ها و دغدغه های آنان دریغ نمی کند.

پلیس از هیچ تلاشی برای حل مشکل مردم دریغ نمی کندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه دیدارهای مردمی هفتگی اظهار داشت: ارتباط مردم و پلیس امروز در عالی ترین سطح آن قرار دارد و بسیاری از شهروندان بسیار از عملکرد پلیس راضی هستند.

وی ادامه داد: پلیس بنا بر وظیفه ذاتی خود بیشترین ارتباط را با مردم دارد از این رو شهروندان ماموران پلیس را از خود دانسته و در سختی و ها و حوادثی که برایشان پیش می آید، اولین مرجعی که برای فریادرسی خود انتخاب می کنند نیروی انتظامی است.

سردار امان اللهی افزود: تک تک کارکنان انتظامی هم خدمتگذاری به مردم را وظیفه خود دانسته و تلاش می کنند بتوانند سطح کاملی از رضایتمندی آن ها را جلب کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی هم که مردم با نیروهای پلیس دارند باعث ارتقاء امنیت در جامعه شده و شاهد رشد خوب کشفیات در زمینه های مختلف هستیم.

وی در پایان گفت: امروز هر شهروند باید خود را یک پلیس بداند و در مقابل ناهنجاری های اجتماعی خود را مسئول دانسته و در کنار نهادهای مسئول برای رفع آن تلاش کند.

انتهای  پیام/ز

 

امروز هر شهروند باید خود را یک پلیس بداند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار