آماده باش کامل نظامیان آمریکایی در عراق

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل تهدیدات قریب الوقوع علیه این نیرو‌ها نظامیان آمریکایی که در عراق حضور دارند، به حالت آماده باش کامل درآمدند.

آماده باش کامل نظامیان آمریکایی در عراقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بیل اوربان، سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل تهدیدات قریب الوقوع علیه این نیرو‌ها نظامیان آمریکایی که در عراق حضور دارند، به حالت آماده باش کامل درآمدند.

بیل اوربان در این بیانیه اعلام کرد: «اظهارات اخیر معاون فرمانده نیرو‌های ائتلاف ضد داعش (مبنی بر عدم تهدید نیرو‌های امریکایی از سوی نیرو‌های شبه نظامی مورد حمایت ایران تهدیدی نمی‌شوند) با تهدیدات جدی که دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان نسبت به نیرو‌های مورد حمایت تهران در اختیار دارند، مغایر است.»

این در حالی است که نیرو‌های عراقی نیز حالت آماده باش را به دلیل تهدیدات امنیتی به بالاترین درجه افزایش داده اند.

این نیرو‌ها به اطلاعاتی دست یافته اند که بیانگر احتمال تهدیدات امنیتی علیه نیرو‌های آمریکایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینکه با وجود حضور ناو هواپیمابر لینکلن در آبهای خلیج فارس و سورتی پروازهای هواپیماهای جنگی پیشرفته آمریکائی و فرانسوی در آسمان خلیج فارس 10 نفتکش از امارات و عربستان در آتش میسوزند و ارتش سنتکام آمریکا فقط نظاره گر اوضاع هستند....سپس یمنی های پابرهنه تحت محاصره با 7 پهباد مواضع و تاسیسات مهم اقتصادی عربستان را بمباران میکنند و باز هم ارتش سنتکام آمریکا ناظر است و با وجود پیمان امنیتی و حمایتی با عربستان و امارات هیچ غلطی نمی تواند بکند این دستور فرمانده یگان ارتش سنتکام آمریکا در عراق یاد آور فقط یک ضرب المثل است: کجا؟ آهنگری ؟ شوش؟ گردن زدند؟ سناریو نویسان مثلث: عبری - عربی - آمریکائی که توسط خبره های موساد و CIA برای منطقه طرح نقشه عملیاتی و بازی بازیگران را طراحی میکنند این بار هم شکست خوردند ابتدا خواستند با طرحی مشابه 11 سپتامبر و کپی برداری از نسخه بوش منطقه را درگیر یک جنگ نا خواسته و تحمیلی کنند ولی از آنجا که دشمنان اسلام و مسلمین از احمقهای درجه یک هستند تمام نقشه هایشان با یک تف عطسه یمنی های پابرهنه تحت محاصره بهم ریخت و نقش برآب شد............چه می خواستند؟!! سرانجام کار چه شد!!!
آخرین اخبار