معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از فراهم بودن زیرساخت‌ها برای ورود گردشگر تابستانی به این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ،مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در دومین نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در سال جاری گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای ورود گردشگر در تابستان امسال، اعضای این ستاد نسبت به برنامه ریزی مطلوب برای پذیرش و میزبانی از این مسافران اقدام کنند.

وی افزود: به دنبال بارش‌های مطلوب امسال و سرسبزی طبیعت این استان، انتظار می‌رود تعداد مسافران و گردشگران تابستانی سال جاری نسبت به پارسال افزایش یابد.

نظری اضافه کرد: در نورور ۹۸ به علت بارندگی ۸۲۵ میلیمتری ناشی از فعالیت سه موج بارش سیل آسا، ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این استان کاهش یافت.

وی ادامه داد: با هماهنگی فرمانداران شهرستان و تزریق به موقع و کافی اعتبارات، بخشی از خسارت‌های ناشی از این بارندگی‌ها در استان جبران خواهد شد.

مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در نوروز امسال افزون بر سه میلیون و ۷۴۰ هزار مسافر با ۹۵ هزار و ۱۹۶ خودرو در این استان تردد داشتند.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۶۹۱ هزار و ۸۷۹ نفر مسافر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.

جوادی اظهار کرد: همچنین ۲۰۰ هزار قلم انواع وسایل تبلیغاتی به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نوروز در استان توزیع گردید.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۰۰ تخته سیاه چادر عشایری و افزون بر ۲۰ نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری دایر شد.

جوادی افزود: اختصاص یک قطعه زمین مناسب برای راه اندازی مرکز اطلاع رسانی ویژه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان قرار گیرد.

انتهای پیام/خ

چهارمحال و بختیاری آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار