انحراف ترافیک مسیر بیمارستان توحید در سنندج

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج از اجرای انحراف ترافیک در مسیر بیمارستان توحید خبر داد.

انحراف ترافیک مسیر بیمارستان توحید در سنندج معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، گفت: در راستای احداث تقاطع غیر همسطح توحید عملیات انحراف ترافیک در مسیر بیمارستان توحید اجرا و رانندگان جهت دسترسی به این بیمارستان باید از رمپ احداث شده تردد کنند.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این شهرداری عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی است.

ریحانی فرد بیان کرد: علاوه بر عملیات اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی اجرای تقاطع غیر همسطح توحید در راستای تکمیل این پروژه بزرگ عمرانی در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: بخشی از اجرای این پروژه شهری با مشارکت آبفا در حال اجرا است و این سازمان عملیات پوشش کانال آب وفاضلاب را در این مسیر اجرا می‌کند.

ریحانی فرد بیان کرد: در راستای احداث تقاطع غیر همسطح بلوار توحید رمپ جهت دسترسی به بیمارستان توحید در سال گذشته احداث شد.

وی از انحراف ترافیک مسیر بیمارستان توحید در سنندج خبر داد و گفت: در راستای احداث تقاطع غیر همسطح توحید انحراف ترافیک در این مسیر اجرا و رانندگان جهت دسترسی به بیمارستان توحید باید از رمپ احداث شده تردد کنند.

 ریحانی فرد اعلام کرد: دستگاه حفار از امروز عملیات شمع گذاری بر روی عرشه این پل را آغاز خواهد کرد و پس از پایان عملیات شمع گذاری این پل تخریب خواهد شد.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از تخریب پل مقابل بیمارستان توحید عملیات احداث تقاطع غیر همسطح توحید آغاز خواهد شد.

ریحانی فرد اعلام کرد: پل موجود در این مسیر دارای دو دهانه با عرض و ارتفاع بسیار کم است که در راستای احداث تقاطع غیر همسطح توحید پل با دهانه به عرض ۲۵ متر و ارتفاع ۸ متر احداث خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود: با احداث این تقاطع و همچنین پایان پوشش کانال هدایت فاضلاب بتوانیم نسبت به اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی اقدام نماییم.

انتهای پیام/ع

اجرای انحراف ترافیک در مسیر بیمارستان توحید

برچسب ها: شورا ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.