فرمانده انتظامی شهرستان "زنجان" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: شب گذشته با اجرای این طرح چهار دستگاه خودرو از افراد شرور و مخل نظم و امنیت عمومی کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در ماه مبارک رمضان در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فرمانده انتظامی شهرستان "زنجان" در تشریح این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان زنجان به مرحله اجراء در می‌آید.

وی افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته شب گذشته این طرح با حضور مأموران انتظامی امنیت عمومی، کلانتری ۱۳ و یگان امداد شهرستان زنجان در سطح حوزه کلانتری ۱۳ اجرا شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در اجراء این طرح از ۴ باب واحد صنفی قهوه خانه سرکشی، به ۱۱ مخل نظم و امنیت تذکر، چهار دستگاه خودرو که رانندگان آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف و مقداری الات و اداوت قمار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در ادامه از همکاری شهروندان در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تقدیر و تشکر کرده و خاطر نشان کرد: پلیس همواره با هنجارشکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کننند، برخورد قانونی و قاطع می‌کند.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.