مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام خبر داد;

توزیع ۱۰۰۰ سطل مخصوص کاغذ در شهر ایلام

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام از شروع اهداء سطل‌های کارتن پلاست مخصوص جمع آوری کاغذ درادارات، بانک‌ها، مدارس و مهد کودک‌های سطح شهر خبرداد.

توزیع ۱۰۰۰ سطل مخصوص کاغذ در شهر ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،پیام قربانی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام از شروع اهداء سطل‌های کارتن پلاست مخصوص جمع آوری کاغذ خبر داد و گفت: برای این طرح در مرحله اول ۱۰۰۰ سطل مخصوص کاغذ از جنس کارتن پلاست در نظر گرفته شده است که در سطح ادارات، بانک‌ها، مدارس و مهد کودک با هدف جداسازی کاغذ از زباله توزیع می‌شود.

 قربانی افزود: برای تولید یک تن کاغذ باید ۱۷ اصله درخت تنومند قطع شود در حالی که با در اختیار گذاشتن سطل‌های کارتن پلاست به ادارات، بانک‌ها، مدارس و مهد کودک و جداسازی آن و تحویل به ایستگاه‌های بازیافت کمک زیادی به چرخه تولید کاغذ می‌توان کرد و از قطع درختان تنومند جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد:  هدف از اجرای این طرح  حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی و منابع طبیعی، کاهش حجم زباله‌های شهری و ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان در زمینه مواد قابل بازیافتی است.

انتهای پیام/با

اشاعه فرهنگ جداسازی پسماند‌ها در تمام سطوح بسیار مهم و ضروری است

برچسب ها: محیط زیست ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.