معاون عملیات انتظامی استان ایلام :

سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است

معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ضمن حفظ آمادگی و تلاش شبانه روزی، رسالت تکریم شهروندان را سرلوحه امور خود قرار داده است .

سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم استسرهنگ حمید فتاحی معاون عملیات انتظامی استان  ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ضمن حفظ آمادگی و تلاش شبانه روزی، رسالت تکریم شهروندان را سرلوحه امور خود قرار داده است تا بتواند با مشارکت پذیری مردم، امنیت و آرامش را در جامعه حکمفرما کند.

فتاحی  افزود: در مواقع حساس و ضروری و هنگام بروز حوادث اجتماعی یا جرائم، راحت‌ترین راه دسترسی عموم شهروندان به پلیس، تلفن ۱۱۰ است.

وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ جامع‌ترین سیستم پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه پلیسی است و آثار ارزشمندی در زمینه پیشگیری از ناهنجاری‌ها و مقابله با جرائم از طریق حضور سریع پلیس در صحنه داشته است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام  یادآور شد: اگر مردم در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حضور مؤثر و سازنده‌ای نداشته و سریعاً ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع ندهند، نمی‌توان این آسیب‌ها را کنترل و ریشه کن کرد.

انتهای پیام/با

۱۱۰ جامع‌ترین سیستم پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه پلیسی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.